Sider

torsdag 9. desember 2010

BURDE er forbudt - i dag

Jeg erklærer herved dagen i dag som en BURDE-fri dag!
Det betyr at ordet «burde» eller «bør» ikke skal brukes.

Kjenner du igjen dette:
  • Jeg burde pusse sølv før jul
  • Jeg burde vaske alle vinduene
  • Jeg burde tørke støv/ringe tante Agda/kjøpt en julestjerne/sendt flere julekort/bakt med barna .... osv

Gjør kort prosess: fjern ordet, i alle fall i dag. Kanskje hver fredag?
Blås i tanken på alt du burde gjøre:
enten gjør du noe, eller så lar du være!

Nemlig!

Snipp, snapp snute - ha en fantastisk dag!

♥ Marianne

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset, selvfølgelig følger jeg det !! I dag gjør jeg kun det jeg har lyst til og ikke noe jeg burde.. (Men det blir nok ingen smultring på meg i dag !)
    Takk for en fantstisk hyggelig dag i går, Marianne :-)

    SvarSlett
  2. Da velger æ : La være! Morsomme filosofier du har i denne førjulstida
    Mayen

    SvarSlett
  3. Det var da et godt tips, du kom med der. Jeg vil gøre alt for at følge det og vil også give hilsenen videre

    Marianna

    SvarSlett
  4. Godt skrevet! Jeg irriterer meg over folk som MÅ ting hele tida. Eller skal ha meg til å MÅTTE det og. Jeg MÅ tre ting: Spise, sove og puste. Resten er faktisk valgfritt ;) Så nå i stresstida er det viktig å tenke: Hva MÅ jeg IKKE og hva VIL jeg... f eks jeg VIL sende en hilsen til folk, jeg MÅ ikke bruke mye penger på det når jeg ikke har.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!