Sider

tirsdag 15. juni 2010

Jeg har scrappet!! (redigert)

I dag er det nok en merkedag - det er nemlig utfordringsdag i Nordsalten Hobbyklubb. Utfordring nr 9 lyder som følger:

«La deg inspirere av vann»

Det har jeg gjort - og her er mitt DT-bidrag. Jeg har (faktisk) laget en LO denne gangen – min aller første!
Fadderbarnet var så knalltøff i fjor da han hoppet uti iskaldt vann at han fortjener å få øyeblikket foreviget.
(17/6: Jeg har ryddet og endret litt på denne LO-en, så her er min versjon nr 2. Den første finner du som et mindre bilde nederst.)


Jeg har brukt
  • Bazzill
  • Mønsterpapir fra Autumn Leaves
  • Chipboard malt med distress crackle paint
  • En bit av et stoff
  • Litt metallnetting
  • Charm
  • Stiftemaskin
  • Pebbles i blåtoner
  • MS kantpunch (punchet en plastbord av restene etter at jeg laminerte bildet)
  • Tekst fra printer

4 kommentarer:

  1. Så flott LO du har scrappet, Marianne ! Syns nok også Audun var ganske tøff som hoppet uti når det kun var 10 grader - det vil nok ikke jeg gjøre...
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Wow, din første LO! Den blev ju kjempe stilig! :)

    SvarSlett
  3. Tøff LO!!
    Ikke verst hvis dette er din første : )

    SvarSlett
  4. Så nydelig LO du har laget!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!