Sider

lørdag 12. desember 2009

Pepperkakekort

Dagens julekort er laget med noen få av alle de pepperkakene jeg kuttet ut med Silhouetten min for en stund siden (etter en mal jeg laget selv), og nå passet de bra sammen med stempelet fra Papilio - Baking Lida. Fargelegging med Promarkers. Tekststempel fra Papirgleder.
Papir: bazzil, fotokartong og mønsterark fra 3ndy papir.
Innsiden er bare dekorert på én side, ettersom det skal et bilde på den andre siden.

Kortet er laget etter en skisse fra Sketchy Colors (se nederst), og dette er mitt bidrag til ukens utfordring.




Pepperkaker i massevis - i mange størrelser. Kanskje jeg skulle starte utsalg ...?  :-)

3 kommentarer:

  1. Så flott kort og så søtt motiv :o)
    Flott løsning på skissen!
    Takk for at du deltar.
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Så koselig pepperkakekort!! Kjempesøtt!

    SvarSlett
  3. Flott kort,lykke til:))
    takk for hyggelig kommentar
    ha en fin helg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!