Sider

tirsdag 27. oktober 2009

Veskekort til en babyjente

En venninne går og venter på å føde sin vesle Vilde – i ventetiden har jeg laget ferdig kortet hun skal få.
Dette skal også være mitt bidrag til Papirgleders kortcup – jeg har ikke vært med før men slenger meg med i siste liten (de er nå i den fjerde av fem runder). Oppgaven er å lage et kort med bretteteknikk - minst tre bretter. Kortet oppfyller kravene – og det gjør vel tagen også omtrent alene.











Jeg har brukt papir fra the Paper Patch, stempler fra Art impressions (fargelagt med Promarkers), Norsk stempelblad, Ditten & Datten, Minnehjørnet, Papirdesign.
Ellers har jeg brukt litt pearl liquid, «løse» rhinestones, bånd, metallblomster og «blondelenke» av ukjent opphav. Kulelenken på tagen er fra Cubus ... (de fester merkelappene til barneklær i slike).
Jeg kommer til å legge ut en mal for vesken senere, og så en mal for motivet på tagen – toppen og brettingen i skjørtet.

2 kommentarer:

  1. Kjempe flott veskekort!!! Masse flotte detaljar!!

    SvarSlett
  2. WoW!!! Skikkelig fint veskekort! Lykke til i KortCupen!

    Ha en fin onsdag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!